PKO Bank Polski także towarzyszy decyzjom Polaków, pomaga w spełnianiu marzeń – w myśl głównego przekazu „dobry czas na decyzje” jest teraz. Witraż w wersji graficznej i filmowej symbolizuje przejście ze świata realnego do świata marzeń.
PKO Bank Polski wspiera Polaków w podejmowaniu kluczowych decyzji. Spot otwierający nową platformę marketingową stworzył nominowany do Oscara Tomasz Bagiński. W postać przewodnika wcielił się Adam Cywka. W komunikacji skierowanej do młodych klientów pojawił się też Maciej Musiał. Muzykę napisał Marcin Pawłowski, znany jako Pawbeats.
Platformę komunikacyjną PKO Banku Polskiego otwiera spot z chłopcem, którego kluczowe decyzje wspiera jego ojciec, przewodnik po decyzjach syna. Relacja bohaterów nawiązuje do relacji Banku z Klientami.
PKO Bank Polski także towarzyszy decyzjom Polaków, pomaga w spełnianiu marzeń – w myśl głównego przekazu „dobry czas na decyzje” jest teraz. Witraż w wersji graficznej i filmowej symbolizuje przejście ze świata realnego do świata marzeń.
W tle „Kluczowych decyzji” widzimy historię Polski, pełną trudnych decyzji, zakrętów i niełatwych wyborów w sprawach dotyczących przyszłości całego narodu.
Spot „Kluczowe decyzje” zawiera wiele nawiązań do polskich tradycji oraz do szlacheckich i romantycznych korzeni. Na ścianie z portretami przodków znajduje się wizerunek legionisty oraz poety romantycznego.
Starsza siostra głównego bohatera spotu ćwiczy fechtunek szablą w Arkadii w Nieborowie. Wszystko zrealizowano w nowoczesnej formule, łącząc przeszłość z przyszłością.
W ramach platformy „Kluczowe decyzje” powstało wiele spotów promujących różne produkty Banku. Letnia odsłona „Wakacyjny luz” reklamowała Konto za Zero z kartą wielowalutową i aplikacją IKO Konta za Zero.
Bohater jednego ze spotów serii „Kluczowe decyzje” postanawia porzucić dotychczasową pracę w korporacji i uruchomić biznes związany z hodowlą alpak. Od tego momentu rozpoczyna przygodę z własną firmą, która wiąże się z koniecznością podjęcia kluczowych decyzji: zakupu maszyn produkcyjnych oraz auta – wszystko sfinansowane dzięki szybkiej Pożyczce na Start i Leasingowi na Start już od 1. dnia działalności.
Pod hasłem „Z Mini Ratką decyzje nabierają rozpędu” Bank prowadził promocję pożyczki gotówkowej. Była to pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji „Kluczowe decyzje”.
„Możesz wszystko, ale nie musisz” to kampania z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Motywem przewodnim jest akcentowanie atutów PKO Konta dla Młodych – wygody, mobilności i szybkości – poprzez humorystyczne sceny z udziałem Musiała.