Kluczowe
decyzje

Kluczowe decyzje

PKO Bank Polski wspiera Polaków w podejmowaniu kluczowych decyzji. Spot otwierający nową platformę marketingową stworzył nominowany do Oscara Tomasz Bagiński. W postać przewodnika wcielił się Adam Cywka. W komunikacji skierowanej do młodych klientów pojawił się też Maciej Musiał. Muzykę napisał Marcin Pawłowski, znany jako Pawbeats.

Platformę komunikacyjną PKO Banku Polskiego otwiera spot z chłopcem, którego kluczowe decyzje wspiera jego ojciec, przewodnik po decyzjach syna. Relacja bohaterów nawiązuje do relacji Banku z Klientami.

Z historią w tle

W tle „Kluczowych decyzji” widzimy historię Polski, pełną trudnych decyzji, zakrętów i niełatwych wyborów w sprawach dotyczących przyszłości całego narodu.

Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński
Teraz jest dobry czas na decyzje

Różni ludzie,
różne decyzje

Spot „Kluczowe decyzje” zawiera wiele nawiązań do polskich tradycji oraz do szlacheckich i romantycznych korzeni. Na ścianie z portretami przodków znajduje się wizerunek legionisty oraz poety romantycznego.

Starsza siostra głównego bohatera spotu ćwiczy fechtunek szablą w Arkadii w Nieborowie. Wszystko zrealizowano w nowoczesnej formule, łącząc przeszłość z przyszłością.

Making off spotu
kluczowe decyzje

play

Bez gwałtownych zmian

W ramach platformy „Kluczowe decyzje” powstało wiele spotów promujących różne produkty Banku. Letnia odsłona „Wakacyjny luz” reklamowała Konto za Zero z kartą wielowalutową i aplikacją IKO Konta za Zero.

Kluczowe decyzje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Bohater jednego ze spotów serii „Kluczowe decyzje” postanawia porzucić dotychczasową pracę w korporacji i uruchomić biznes związany z hodowlą alpak. Od tego momentu rozpoczyna przygodę z własną firmą, która wiąże się z koniecznością podjęcia kluczowych decyzji: zakupu maszyn produkcyjnych oraz auta – wszystko sfinansowane dzięki szybkiej Pożyczce na Start i Leasingowi na Start już od 1. dnia działalności.

Pod hasłem „Z Mini Ratką decyzje nabierają rozpędu” Bank prowadził promocję pożyczki gotówkowej. Była to pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji „Kluczowe decyzje”.

Reklama
Reklama

„Możesz wszystko, ale nie musisz” to kampania z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Motywem przewodnim jest akcentowanie atutów PKO Konta dla Młodych – wygody, mobilności i szybkości – poprzez humorystyczne sceny z udziałem Musiała.

Następne
wydarzenia
Serwis tematyczny portalu Bankomania dotyczący 100-lecia PKO Banku Polskiego