Mini Ratka

Najdłużej komunikacji PKO Banku Polskiego towarzyszy Mini Ratka. Postać wykreowana pod koniec pierwszej dekady XXI w. pojawiła się w każdej platformie marketingowej Banku i została z klientami do dziś.

W 2007 r. ofertę kredytową dla klientów indywidualnych wzbogacono o atrakcyjną, udzielaną na dogodnych i uproszczonych warunkach pożyczkę „Max Pożyczka Mini Rata” zmienioną w 2010 r. na Mini Ratkę, cieszącą się dużą popularnością. Dzięki dynamicznemu rozwojowi oferty mimo ogromnej konkurencji, jaka panuje dziś na rynku kredytów konsumpcyjnych, PKO Bank Polski utrzymuje na nim wiodącą pozycję.

Reklama z 2007 roku
Reklama z 2007 roku
Reklama z 2007 roku
Reklama z 2007 roku

Pomoże w spłacie stałych zobowiązań, podreperuje domowy budżet, pozwoli zrealizować nagłe potrzeby czy małe szaleństwa – Mini Ratka. To pożyczka gotówkowa idealna dla osób, które potrzebują zastrzyku gotówki, a nie chcą, by spłata rat była dużym obciążeniem ich domowego budżetu.

„Mini Ratka na spełnienie życzeń” była pierwszą tak nowatorską kampanią telewizyjną w Polsce. PKO Bank Polski zaoferował klientom niespotykaną dotąd możliwość składania świątecznych życzeń w telewizji. Bank zachęcał do samodzielnego nagrywania życzeń i przesyłania ich za pośrednictwem witryny Bankdobrychzyczen.pl. Później były one emitowane w blokach reklamowych w TVP1. Obejrzało je ponad 9 mln widzów!

Mini Ratka na spełnienie życzeń — kampania reklamowa Bank Dobrych Życzeń

Mini Ratka występowała także w platformie komunikacyjnej „Organizm” i ogromnych kampaniach z Szymonem Majewskim. Charakterystyczna wróżka towarzyszyła komikowi w spotach, a w jednej z reklam sam showman w sukience został Mini Ratką. Podobnie w spotach pokazujących reakcje organizmu – Mini Ratka była tam m.in. „wzruszająco przystępna” i dzięki niej nikt nie sprzątnął organizmowi okazji sprzed nosa.

Reklama Mini Ratki z Szymonem Majewskim
Następne
wydarzenia
Serwis tematyczny portalu Bankomania dotyczący 100-lecia PKO Banku Polskiego