Bank stopniowo zmieniał wizerunek i pozycję, coraz pewniej poruszając się na rynku nowoczesnych rozwiązań i technologii. Kampania „Elektroniczny do potęgi ENTER” z 2005 r. miała utrwalić cechy marki (wiarygodność, zaufanie, bezpieczeństwo), podkreślić unowocześnianie się Banku i przejść do pozycjonowania marki jako lidera bankowości elektronicznej.
PKO Bank Polski jest liderem w bankowości elektronicznej – taki był główny przekaz kampanii. Reklamy podkreślały zachodzące w Banku zmiany związane z wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań i uatrakcyjnianiem oferty biznesowej. Kampania utrwaliła też pozytywne cechy wizerunku PKO jako instytucji wiarygodnej i bezpiecznej.
Trójwymiarowa animacja komputerowa miała pokazać nowoczesny i dynamiczny wizerunek PKO Banku Polskiego. Stworzono pięć oryginalnych animowanych postaci, które w scenerii rodem z gier komputerowych zachęcają do korzystania z bankowości elektronicznej Banku.
Promując bankowość elektroniczną, twórcy kampanii zdecydowali się umieścić reklamy w świecie wirtualnym. Spoty zostały zrealizowane w stylistyce gier komputerowych z animowanymi bohaterami o różnych charakterach i wyglądzie. Pomysłodawcą i reżyserem reklam był Kot Przybora.